Поїздка до Данії(2014 рік)

В цьому році поїздка в Данію вийшла не запланованою, через події в країні,але не дивлячись на це,Вікторія Володимирівна трохи більше ніж за місяць групу і оформила всі документи, тож через велике бажання датчан нас прийняти,ми таки полетіли до Данії. Поїздка була запланована на тиждень,тобто вилітали ми двадцять сьомого вересня, а повертались п’ятого жовтня. Ми добирались з пересадкою в Амстердамі, тому на зворотньому шляху зробили там денну зупинку. Отже, коли ми прилетіли,нас дружньо зустріло маленьке містечко Хольбек та його жителі. Всім дістались дуже привітні датчани,які одразу повели нас ознайомлювати з місцевими околицями. Так,як це була субота, у нас не було ніяких планів і те, що ми будемо робити вирішували вони. Хтось пішов у боулінг та кафе, хтось поїхав у Копенгаген на виставку машин, риб або хімії. На понеділок по нашому розкладу була поїздка до сусіднього містечка Розкільде. Це не велике, але дуже затишне місто. Нас водили в місцевий храм та музей-магазин,а потім дали вільний час на ознайомлення з містом. У дві години дня ми повернулись і пішли гуляти зі своїми друзями з Данії. Наступного дня ми всі разом гуляли по Хольбеку, ходили до місцевої церкви, а через погоду згодом пішли у школу, де нас чекали наші датчани. У середу ми були на екскурсії по їхній школі. Вона, звичайно, абсолютно відрізняється від нашої школи. Декілька різних одноповерхових павільйонів із чудово оснащеними музичним кабінетом, спорт залом, лабораторією. Також, ми були у них на трьох уроках. На уроці німецької мови, де позначали німецькою мовою на карті найбільші міста Данії. На уроці математики ми вираховували теорію ймовірності за допомогою гральних кубиків. А на уроці політології ми обговорювали ситуацію, що склалась у нашій країні, її причини та наслідки. Потім з деякими українцями та датчанами пішли в місцеве кафе. Під вечір гуляли. В четвер ми поїхали в Швецію. Спочатку на автобусі, а потім пересіли на паром. /Files/images/mjnrgost/1.jpg/Files/images/mjnrgost/2.jpg

Це було дуже круто. Але пливли ми хвилин п'ятнадцять. Далі ми походили, подивились на місцеву фортецю та поїхали до замку Шекспіра,що на кордоні Данії та Швеції. Під вечір ми повернулись додому, трохи перепочили і знову пішли гуляти. На наступний день(він же і останній) ми поїхали до столиці. В Копенгагені ми пройшлись по набережній, а потім декілька годин було відведено на шопінг. /Files/images/mjnrgost/3.jpg

Копенгаген-дуже гарне місто, але й не з дешевих. Отже, ми зробили покупки, ще трохи походили по місту і поїхали назад до Хольбеку. Відпочивши трохи,ми пішли всі разом у місцевий ресторан і востаннє пройшлись по вже рідному нам Хольбеку. Повернувшись додому,ми ще трохи на прощання поговорили з нашими сім'ями і пішли спати, бо літак наш був уночі,тож вставати нам довелось рано. Вночі наші сім'ї відвезли нас до школи, де ми і попрощались. Прилетівши до Амстердаму, ми поснідали та пішли на екскурсію. Спочатку пішли на вулицю Червоних ліхтарів, потім покатались на човні і пішли /Files/images/mjnrgost/4.jpg

до музею Ван-Гога. /Files/images/mjnrgost/5.jpg/Files/images/mjnrgost/6.jpg

Далі був вільний час на шопінг і ознайомлення з цим чудовим містом. Ввечері ми сіли на літак і через три години були у Києві. Ця подорож булла не тільки надзвичайно пізнавальна, а й дала можливість побувати в трьох країнах світу.

Репортаж підготувала уч.9-а кл. Гуменна Анастасія.